Hej Wam ;* Dziś leże w łóżku i zamierzam tak spędzić cały dzień.Wczoraj pisałam biologie która poszło mi średnio dobrze ;/ W czwartek mam ustny a cholernie nie chce mi sie tego uczyć. + nadeszły te dni w miesiącu kiedy umieram . Podsumowując,każdej z nas należy sie taki dzień leniuchowania,nie jestem tylko pewna czasu w którym u mnie to leniuchowanie nastąpiło bo zostały jeszcze dwa egzaminy!!

A tymczasem,chciałam wam polecić coś  w czym ostatnio sie zakochałam i ubóstwiam.A są to...Maseczki do twarzy z AVONU ;) mam ich 4....każdą kocham za co innego. Ale wszystkie uwielbiam za to że mogę przez chwilkę usiąść spokojnie na kanapie i  "pielęgnować twarz" ;)
Trzymajcie sie ciepło bo ostatnio coś wiaterek powiewa ;)

Komentarze

  1. miałam tą szarą, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja bym chciała albo szarą albo różową :) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta szara (błotna) czytałam że jest najlepsza ze wszystkich ;)

      Usuń
    2. a różowa pięknie pachnie ;)

      Usuń
  3. też miałam kiedyś ramki - polecam zmienić szablon i pobawić się chwilę w projektancie szablonów :) ja za to mam problem z dużymi przerwami między zdjęciami, nie wiesz może jak sprawić, by były mniejsze?
    PS te kosmetyki są świetne, stosowałam kiedyś! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ta 2 - fioletowa i jest bardzo fajna :) a co do matur to polecam nie stresowac sie bo to i tak nie pomoze :D ja przed maturami relaksowalam sie jedzac mnoooostwo czekolady i ogladajac filmy :)
    pozdrawiam i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Popieram zdanie o maseczkach, są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. łooo tez pisałam w tym roku maturę... stres nie do określenia
    dużo o tych maseczkach słyszałam opłaca się je wypróbować?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny