EVELINE cosmetics Slim Extreme 3D

Która z nas nie chciała by sobie poprawić tego czy owego?? Tam troszkę ująć,tam dodać. I choć nie wierzę w żadne ujędrniające specyfiki na te dwa produkty się skusiłam bo po pierwsze serum do biustu długo szukałam a po drugie cena była kusząca bo jedyna 11,50zł. Stosuje według zaleceń na razie od tygodnia...gdy skończę opakowanie będę mogła zdać wam głębsze relacje na temat produktu.
Co mnie do nich przekonało???
-na wizażu mają dobre opinie
-produkt roku cosmopolitan 2010 (serum do biustu)
-cena
-nr 1 w Polsce ( serum do pośladków)


Pamiętacie Odżywkę do paznokci z JOKO??


No i co ja wam mogę o niej powiedzieć. Byłam nastawiona pozytywnie,ale nie jestem usatysfakcjonowana w 100%  Paznokcie stały się mocniejsze ale tylko w minimalnym stopniu,jako podkład pod lakier na 10 daje 5....jako warstwa nawierzchniowa nie wydaje mi się aby jakoś specjalnie przedłużał żywotność lakieru więc daje też 5.
Możecie kupić raczej jako baze ale nie jako odżywkę w ogólnym rozrachunku nie jest zła ale nie spełnia warunków obiecywanych przez producenta.




Z innej beczki. Wiem moje drogie że wiele z was pisze,próbuje pisać "własne książki" stukacie coś po kryjomu siedząc w domowym zaciszu.Jestem bardzo ciekawa waszych poczynań ;) jeśli ktoś chciałby sie podzielić częścią twojej twórczości chętnie poczytam. Po lewej stronie macie podanego blogowego maila ;) zachęcam do wysłania czegoś :)

Buziaczki kochane:*** ja lecę do biologi :)

-

Komentarze

  1. Czekam na recenzję pierwszych produktów bo jestem bardzo ciekawa zwłaszcza serum do biustu ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już od dłuższego czasu zastanawiam się nad czymś do ujędrniania biustu, ale jak do tej pory się nie zdecydowałam :)
    Bardzo fajny blog :) zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię gotować ;D i dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. w takim razie powodzenia na maturze! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za komentarz ;)
    TVD jest boskie :3
    A co myślisz o finale 3 sezonu ?
    + mam taką odżywkę do paznokci JOKO ;)
    Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne są te balsami w Eveline, sama stosuję i widzę znaczną poprawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. te balsamy są świetne! do tego cena faktycznie zachęca. Używam ich już od długiego czasu i jestem bardzo zadowolona ;-)
    podoba mi się Twój blog, dodaję do obserwowanych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej, co do komentarza u mnie to swoje opowiadanie umieszczam na www.uwierzwmilosc.blogspot.com dzięki za komentarz, pozdrawiam i masz ciekawego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. serum do pupy jeszcze nie miałam, to do biustu jest fantastyczne! jeszcze będziesz zaskoczona efektem:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny