Czasie proszę wolniej....

Gdyby można było troszkę wolniej teraz co?? daj mi jeszcze dwa dni.Zrobiłam tak jak pisałam,cały dzień  w łóżku na oglądaniu filmów,planowaniu tego co będzie "po maturach" i nie robieniu dosłownie nic. Co wiąże sie z tym że na polski uczę się o dziesiątej w nocy.Od Czerwca planuje stać się przedsiębiorcza bo moje wydatki drastycznie wzrastają,przykładowo marzy mi się nowy aparat bo "stary" został zamordowany,chociaż nie zrobiłam tego świadomie. A szkoda tylu chwil które uciekają i nie można ich utrwalić.Tym bardziej że  w lipcu planujemy ze znajomymi dziubaskami wspólne mini wakacje a ja kochałam zawsze latać i cykać ;(
Jutro czeka mnie ciężki dzień ;(
+ na konkurs dla was już powoli odkładam różne rzeczy,dziś do koszyka trafiły ozdoby do paznokci :P parę słoiczków




Komentarze

  1. o tak, czas płynie za szybko...
    ładny masz kolor włosów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pochwal się co miałaś w drugiej dłoni? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. w kodzie html się to zmienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jaka piekna cenzurka:D niechno sie domysle co Ty tam trzymasz:D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog. :) nawet bardzo.. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety nie orientuje się. Przykro mi bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałabym, ze doba trwała 48 godzin :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny