Zdjęcie z rancza!♥♥♥

Dopadło mnie!!! znów,ale nie będę sie rozpisywać jakie to ja mam cholerne szczęście że znów na święta jestem chora,kropka.
Wczoraj standardowo przysiadłam do biologii, I love it...nie wiem jak to możliwe ale moje zainteresowanie tym przedmiotem sięga zenitu.

Ze świata mody:

Czy wam przejadł się już motyw flagi UK na wszystkim??






Moje zdanie jest takie: Moda na ten motyw jest wszechobecna,fajnie jest mieć jakąś na prawdę wyjątkową i wyszukaną rzecz a nie gdy wyjdziemy na ulice cały tłum dziewczyn z  tych samych bluzkach czy spodenkach.Mnie najbardziej przekonują bluzy z tym motywem ale jest dosłownie wszystko,byty,biżuteria,łańcuszki...wsio wsio... 

Paznokcie:
Był czas gdy modne było "pękanie" jest czas na modne "magnesowanie " ;) Mały pokaz dla was od asd525

+ jestem też zwolenniczką bardzo prostych metod na ładne paznokcie 




Muszę przeszukać znów strych bo mama mówi że miała gdzieś piękną bluzeczkę z koronkowym kołnierzem mmmm ;)
oraz ostatnio marzy mi się :
Buty co prawda dała bym inne ale też masywne ;) efekt tego połączenia strasznie mi sie podoba :)


pozdrawiam was Dziubaski :**  wszystkim odwiedzającym przesyłam buziaczki :**

Komentarze

  1. świetne inspiracje <3
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciuchy z flagą to już przeżytek. Wcześniej to może było coś ale teraz to już kompletna katastrofa... ;/
    Spódniczka zajebista też mi się takie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa :) Oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciuchy z flagą są mega i nie mam ich wcale dosyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny