pisanki do koszyka ;)

Hej kochani :)
Mój ulubiony dzień chyba dziś. To całe zamieszanie spędzone w rodzinnym gronie pełne uśmiechu,wygłupów i radości ach.... Były pisanki kolorowe,były pisanki z naklejkami,były pisanki z cekinami wszystko wyszło prześlicznie :) może jutro wam pokaże jak to przyszaleliśmy w tym roku.Mam nadzieję że u was też cieplutko,że nie macie żadnych problemów i wasza najbliższa rodzina jednoczy się w dniach kiedy razem pieczecie ciasta,robicie sałatki,pisanki,nakrywacie do stołu...są to tak ważne w życiu rzeczy które przynoszą tyle radości i siły.Bo któż inny da wam tyle miłości jeśli nie wy sobie nawzajem?? Ja doceniam to co mam,przynajmniej sie staram na tyle ile mnie stać,że wszyscy są tu razem,że jesteśmy zdrowi i że żyjemy tak a nie inaczej. Także moje Dziubaski Wesołego Alleluja :)

Komentarze

  1. chodzi o to :
    że ja podaje ci mój adres i ty wysyłasz do mnie list bądź pocztówkę i jak ja dostane to wysyłam do ciebie list albo pocztówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też to uwielbiam ♥ bardziej niż święta :D
    wesołych ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. napisz do mnie na email to podam ci adres

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny