Nowy Dzień

I poszło. Jestem po zakończeniu roku w Liceum Ogólnokształcącym.Wcale a wcale nie ruszał mnie ten fakt do momentu gdy wszyscy zaśpiewaliśmy razem ...ale to już było i nie wróci więcej.Potem poszło jak lawina przy wierszu na sam koniec też się łezka zakręciła,następnie wspólna prezentacja.
Nic nie zrobiło na mnie takiego wrażenia jak nasze wspólne ognisko ;) siedzieliśmy popijaliśmy piwko,wspominaliśmy i piekliśmy kiełbaski...no w życiu bym sie nie spodziewała że tak się zgramy i zapomnimy o wszystkich przykrościach które nas spotkały.

Coś sie skończyło, zamknęliśmy za sobą drzwi do jakże dobrze znanego nam świata. Coroczny 1 września przyprawiał nas o dreszcze,dźwięk dzwonka nie raz o ból głowy,przerwy o  "beczki" śmiechu.Wiedzieliśmy na czym to wszystko polega i szliśmy jak przez pewien schemat.Nikt nie myślał o tym że kiedyś się to skończy,chociaż pewnie niektórzy o tym marzyli szczególne w miejscach kiedy mieli pod górkę aczkolwiek nikt nie brał tego zupełnie na poważnie.
Dopiero dziś rano uświadomiłam sobie że nie muszę sie pakować na poniedziałek,że nie spędzę zabawnej lekcji niemieckiego z moją grupą że nie spotkamy sie w takim gronie nigdy już na angielskim.Na prawdę będzie mi brakowało momentów gdy mieliśmy już wszystkiego dość i jedynym wyjściem  z sytuacji było robienie durnowatych rzeczy albo zwykłych wygłupów. 

  
Teraz zaczynamy coś NOWEGO,zupełnie INNEGO,wymagającego od nas ODPOWIEDZIALNOŚCI i mnóstwa wysiłku.Jestem na to zupełnie otwarta,trochę przestraszona ale wierząca że dam radę.
Gdzieś w którejś notce pisałam że "....własnie teraz jest nasz najlepszy czas,nie możemy go stracić poprzez ciągłe wracanie do przeszłości...." racja,to był NASZ CZAS.

Komentarze

  1. ah pamiętam jeszcze swoje zakończenie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale nie umiem i boje się,że nie będzie tego efektu którego chce XD
    a gdzie są po 80 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie!!!!!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. aah szkoda, że te lata nie mogą trwać wiecznie :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny