Niedziela




 Witajcie :) I jak po śniadanku Wielkanocnym??U góry macie jedno z naszych rodzinnych jajek ;) Mam nadzieję że spokojnie spędzacie te święta. Chciałam wam przedstawić pomysł na jaki wpadła GumiJagoda (http://gumijagoda.blogspot.com/) Baner znajduje się po lewej stronie :)  polega to na listownej korespondencji. Pomysł mi sie niesamowicie podoba,bo jestem pewna że 70% ludzi w moim wieku nigdy nie wysłało listu a jednak ma to swój własny urok dlatego tez zachęcam do zapisywania się na listę ;) Ja zaraz zbieram się do rodzinki,trzymajcie się cieplutko :***

Komentarze

  1. świetne jajo!
    fajna akcja z tymi listami, ja kiedyś jak byłam w podstawówce wysyłałam listy do koleżanki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne to jajko *.*
    Bardzo dziękuje za wspomnienie o akcji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie jajeczko;)
    Zapraszam do mnie:
    http://domiiibloggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ja dobrze widzę wbijałaś szpilki w jako ze styropianu tak? Wygląda to na prawdę przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) hihi wiem wygląda na to że trzeba dużo pracy w do włożyć..ale można siedzieć i rozmawiać z rodzinką :) na prawdę przyjemnie sie je robi wtedy :) Gotowe jajko ze styropianu kupiłam w sklepie do tego cekiny i szpilki :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny