Można zwariować

Mam dość,siedzę w domu już któryś dzień z kolei.Rozumiem byłam chora musiała ale teraz?? siedzę,leże,czytam,pałentam sie po domu góra dół góra dół i znów czytam...blee już mi to bokiem wychodzi....niech sie znajdzie ktoś łaskaw,zadzwoni i wyciągnie mnie chociaż na godzinę,na świeże powietrze.Na prawdę można zwariować. Ci którzy jeszcze nie chorowali niech sie przygotują bo widzę że coraz więcej osób pada,ja mam nadzieję że mnie to juz przestało dotyczyć po ostatnich dniach.

+ przyrzekałam sobie cały czas że nie będę ruszać moich włosów bo i tak są słabe a jednak...zachciało mi sie ombre...co myślicie?? nie wiem czy to dobry pomysł bo mam dość jasne włosy,ale w sumie to same końcówki gdy nie wyjdzie można ściąć...

Komentarze

  1. Zasady są po to żeby je łamać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcie :D:D
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. więcej zdjęć prosimy :) bardzo ładne loczki! pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. zbyt krótkie włosy zeby cos ztego wyszło..zapuść jescze troche..bo jezeli pomalujesz teraz i wyjdzie efekt tzw "nie chciany" to trudno bedzie dojsc po rozjasniaczu do swojego koloru:) i beda jeszcze bardziej zniszczone i wysuszone..:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog :)
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny