Kawowo i różowo ;)

Hej kochani :*
Z kawką na biurku,toną książek siedzę czytam wasze blogi i nastawiam się na to że jutro muszę wstać o 6:30 o mamciu!Po 1 jutro nareszcie wraca Aneta!! Pochwaliła się już zakupami które jej doradziłam i jestem cholernie z tego zadowolona,metamorfoza będzie cudowna :) 
Dziś spędziłam pierwszy od bardzo dawna aktywny dzień.Pojechałam na działkę z Mym,było cieplutko,wszystko ogarnęliśmy  i spędziliśmy miły dzień. 

Wspominałam ostatnio o dbaniu o paznokcie więc idąc śladami waszych opinii na temat odżywek( zauważyłam że duże powodzenie ma EVELINE,niestety nie natrafiłam na nie) zakupiłam 
z JOKO expresowe wzmacnianie ,ochrona i zabezpieczenie

zdjęcie internetowe bo nie mogę znaleźć ładowarki do aparatu (musicie wybaczyć)

Dziś użyłam dopiero pierwszy raz także nic wam nie powiem na razie,ale już po pierwszym użyciu  nie wyginają się tak,zobaczymy jak będzie trzymał się lakier :)
żebyście jednak miały jakieś głębsze wiadomości to daje wam stronkę z opiniami do poczytania :)

Mam dla was jeszcze mój pierwszy "sklejany" zestaw :)

połączenie elegancji i kobiecości :)

Komentarze

  1. Jeszcze by było dobrze, jeśli ten outfit byś miała na sobie :)a nie tylko na fotach xd

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna torebka a i koturnami nie pogardzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. daj znać jak działa odżywka z Joko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ok 6-7 osob do mnie napisalo czy podam im adres

    OdpowiedzUsuń
  5. i pogoda dopisała ^^
    odżywka w sam raz na moje potrzeby Ci powiem...
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny