Hej kochani :*
wbrew pozorom i braku dodawania notek byłam Tu ;) Cały czas oglądałam wasze blogi ale nawet nie miałam czasu pokomentować.Teraz wreszcie ogarnęłam wasze notki,leże pod ciepłą kołderką z Tośką bo na dworze pogoda okropna,zaraz potem zabieram sie za arkusz z matmy,ostatnie dni szkoły...potem jeszcze harówka nad książkami do 24 maja i wreszcie koniec!!!

Szukanie uczelni i ciągłe myślenie czy dostane się tam gdzie chce doprowadza do szału,właśnie teraz mnóstwo czasu zastanawiam się nad tym jak wykorzystałam te 3 lata i stwierdzam że człowiek nadal jest za młody żeby decydować o swoim życiu właśnie teraz.Mniejsza o to jeśli będzie miała kiedyś taką potrzebę to wyleje to z siebie właśnie tujtaj,bo po to ma sie bloga,żeby dzielić się swoimi doświadczeniami i przemyśleniami.

Ostatnio często trąbie wam o moich paznokciach o odżywce z JOKO jeszcze za wcześnie żeby wam coś napisać o niej,za to odnowiła się moja mania kupowania lakierów do paznokci która zanikła jakiś czas temu kiedy to cały czas nosiłam żelki. 
A więc mój skromny zestawik po wiosennym przesiewie

 Ostatnio zakupiłam sobie 5 nowych ;) w ciągu paru dni... Miss Selene,kiedyś już pisałam o tych lakierach,podoba mi sie to że są malutkie i zdarza mi sie je kończyć więc nie stoją i nie marnują się,kolorki też mają ciekawe i niesamowity wybór. Lalkiery dor spotkałam sie z nimi pierwszy raz,poleciła mi pani w sklepie mówiąc że bardzo dobrze kryją i... pokochałam je,są cudowne + dziewczyny na Wizazu piszą że mogą stać nawet  pół roku i nie gęstnieją,co mnie ogromnie cieszy.Kupiłam pierwszy swój z brokatem,który cudownie sie mieni w słońcu na wszystkie kolorki.Nigdy wcześniej nie lubiłam takich bo uważałam że wyglądają tandetnie na paznokciach,jednak przekonałam sie do nich i planuje zakupić dużo więcej. Ostatni po prawej ładny kolorem ale trudno sie zmywający z nieznanej firmy Emily.



Komentarze

  1. bardzo lubię takie brokatowe lakiery..niestety zmywanie ich nie należy do najłatwiejszych ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. brokatowe lakiery mnie przerażają :D ale pięknie wyglądają na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny