Posty

Wyświetlanie postów z kwiecień, 2012

Nowy Dzień

Obraz
I poszło. Jestem po zakończeniu roku w Liceum Ogólnokształcącym.Wcale a wcale nie ruszał mnie ten fakt do momentu gdy wszyscy zaśpiewaliśmy razem ...ale to już było i nie wróci więcej.Potem poszło jak lawina przy wierszu na sam koniec też się łezka zakręciła,następnie wspólna prezentacja. Nic nie zrobiło na mnie takiego wrażenia jak nasze wspólne ognisko ;) siedzieliśmy popijaliśmy piwko,wspominaliśmy i piekliśmy kiełbaski...no w życiu bym sie nie spodziewała że tak się zgramy i zapomnimy o wszystkich przykrościach które nas spotkały.
Coś sie skończyło, zamknęliśmy za sobą drzwi do jakże dobrze znanego nam świata. Coroczny 1 września przyprawiał nas o dreszcze,dźwięk dzwonka nie raz o ból głowy,przerwy o  "beczki" śmiechu.Wiedzieliśmy na czym to wszystko polega i szliśmy jak przez pewien schemat.Nikt nie myślał o tym że kiedyś się to skończy,chociaż pewnie niektórzy o tym marzyli szczególne w miejscach kiedy mieli pod górkę aczkolwiek nikt nie brał tego zupełnie na poważnie. Do…
Obraz
Spokojnie...powolutku. Nie wiem ale złapał mnie taki leń że zamiast powtarzać do matury do siedzę bezczynnie,chociaż nie twierdzę że to źle na mnie wpływa ;) No nic obiecuje sobie że od jutra przysiądę z powrotem ale chwila beztroski była cudowna ;) Ostatnio dużo czasu spędzam z rodziną...na rozmowach i wygłupach. Obecnie leże w ciepłych skarpetkach i bluzie Mojego Kochanego ;** uwielbiam spędzać z Nim czas.Lubie leżeć i rozmawiać godzinami,lubię wygłupiać się jak małe dziecko i nasze marzenia o przyszłości. Trzymajcie się cieplutko :*   Jutro Haul Oriflame part II ;)
Obraz
znów cos mnie zmogło :/ mimo że dziennie łykam po 4 witaminy.Sobota minęła rodzinnie na podwórku ;) haha lubię takie dni. Obecnie moje zmiany dotyczące włosów stanęły na ścięciu na prosto grzywki..i niech już tak zostanie,niech mnie przestanie korcić o jakieś szamponetki czy tym podobne. + ♥♥♥ Biologia + moja mania lakierowo-paznokciowa wciąż się powiększa
Obraz
Cześć wam ;) Ja jestem juz po wystawianiu ocen. W piątek czeka  mnie zakończenie roku a później cały maj matur 4,8,10,14,17,24....tak nam niemiłosiernie to rozłożyli że cały miesiąc obolały.... No nic,już teraz rzadko kiedy mam co dodać,coś głębszego leży w wersjach roboczych  ale nawet nie mam czasu nic wam "przesłać"... na blogi wasze zaglądam nie bójcie się ;) wiem co mniej więcej u każdej się dzieje. Także życzcie mi owocnego maja :***

Marzenia

Obraz
Każdy je ma,mniejsze czy większe,nie ma to w tym przypadku żadnego znaczenia. Dobrze jest je mieć,są punktem zaczepienia w życiu,podtrzymują nas na duchu bo zawierają tyle nadziei  dzięki naszej wyobraźni.Wspólne marzenia przynoszą jeszcze więcej radości,to, że z kimś dzielicie się własnymi myślami,że ktoś potrafi was zrozumieć może przynieść ogromne szczęście.Nie sądzę jednak aby dziś żyło dużo ludzi którzy tak naprawdę w to wierzą,którzy nie są przytłoczeni rzeczywistością i ciągłymi porażkami. Oczywiście nie ma jeszcze tak że wszystko przychodzi samo bez żadnego wysiłku ale czy "coś" nie cieszy bardziej gdy na to zapracujemy?? gdy czasami poczekamy na to dłużej...myślę że warto.Warto robić coś małymi kroczkami iść powoli ale do przodu,porażkę przyjmować "na klatę" i nie dać sie. Iść z podniesioną głową.Nie mam pojęcia skąd tyle optymizmu u mnie ostatnio. Mam swoje marzenia,ostatnio nawet bardzo duże i niektórzy mogą śmiało powiedzieć że "głupio w nie wierz…
Obraz
Hej kochani :* wbrew pozorom i braku dodawania notek byłam Tu ;) Cały czas oglądałam wasze blogi ale nawet nie miałam czasu pokomentować.Teraz wreszcie ogarnęłam wasze notki,leże pod ciepłą kołderką z Tośką bo na dworze pogoda okropna,zaraz potem zabieram sie za arkusz z matmy,ostatnie dni szkoły...potem jeszcze harówka nad książkami do 24 maja i wreszcie koniec!!!
Szukanie uczelni i ciągłe myślenie czy dostane się tam gdzie chce doprowadza do szału,właśnie teraz mnóstwo czasu zastanawiam się nad tym jak wykorzystałam te 3 lata i stwierdzam że człowiek nadal jest za młody żeby decydować o swoim życiu właśnie teraz.Mniejsza o to jeśli będzie miała kiedyś taką potrzebę to wyleje to z siebie właśnie tujtaj,bo po to ma sie bloga,żeby dzielić się swoimi doświadczeniami i przemyśleniami.
Ostatnio często trąbie wam o moich paznokciach o odżywce z JOKO jeszcze za wcześnie żeby wam coś napisać o niej,za to odnowiła się moja mania kupowania lakierów do paznokci która zanikła jakiś czas temu kiedy …

Kawowo i różowo ;)

Obraz
Hej kochani :* Z kawką na biurku,toną książek siedzę czytam wasze blogi i nastawiam się na to że jutro muszę wstać o 6:30 o mamciu!Po 1 jutro nareszcie wraca Aneta!! Pochwaliła się już zakupami które jej doradziłam i jestem cholernie z tego zadowolona,metamorfoza będzie cudowna :)  Dziś spędziłam pierwszy od bardzo dawna aktywny dzień.Pojechałam na działkę z Mym,było cieplutko,wszystko ogarnęliśmy  i spędziliśmy miły dzień. 
Wspominałam ostatnio o dbaniu o paznokcie więc idąc śladami waszych opinii na temat odżywek( zauważyłam że duże powodzenie ma EVELINE,niestety nie natrafiłam na nie) zakupiłam  z JOKO expresowe wzmacnianie ,ochrona i zabezpieczenie
zdjęcie internetowe bo nie mogę znaleźć ładowarki do aparatu (musicie wybaczyć)
Dziś użyłam dopiero pierwszy raz także nic wam nie powiem na razie,ale już po pierwszym użyciu  nie wyginają się tak,zobaczymy jak będzie trzymał się lakier :) żebyście jednak miały jakieś głębsze wiadomości to daje wam stronkę z opiniami do poczytania :) http://cok…

Niedziela

Obraz
Witajcie :) I jak po śniadanku Wielkanocnym??U góry macie jedno z naszych rodzinnych jajek ;) Mam nadzieję że spokojnie spędzacie te święta. Chciałam wam przedstawić pomysł na jaki wpadła GumiJagoda (http://gumijagoda.blogspot.com/) Baner znajduje się po lewej stronie :)  polega to na listownej korespondencji. Pomysł mi sie niesamowicie podoba,bo jestem pewna że 70% ludzi w moim wieku nigdy nie wysłało listu a jednak ma to swój własny urok dlatego tez zachęcam do zapisywania się na listę ;) Ja zaraz zbieram się do rodzinki,trzymajcie się cieplutko :***

pisanki do koszyka ;)

Obraz
Hej kochani :) Mój ulubiony dzień chyba dziś. To całe zamieszanie spędzone w rodzinnym gronie pełne uśmiechu,wygłupów i radości ach.... Były pisanki kolorowe,były pisanki z naklejkami,były pisanki z cekinami wszystko wyszło prześlicznie :) może jutro wam pokaże jak to przyszaleliśmy w tym roku.Mam nadzieję że u was też cieplutko,że nie macie żadnych problemów i wasza najbliższa rodzina jednoczy się w dniach kiedy razem pieczecie ciasta,robicie sałatki,pisanki,nakrywacie do stołu...są to tak ważne w życiu rzeczy które przynoszą tyle radości i siły.Bo któż inny da wam tyle miłości jeśli nie wy sobie nawzajem?? Ja doceniam to co mam,przynajmniej sie staram na tyle ile mnie stać,że wszyscy są tu razem,że jesteśmy zdrowi i że żyjemy tak a nie inaczej. Także moje Dziubaski Wesołego Alleluja :)

Można zwariować

Obraz
Mam dość,siedzę w domu już któryś dzień z kolei.Rozumiem byłam chora musiała ale teraz?? siedzę,leże,czytam,pałentam sie po domu góra dół góra dół i znów czytam...blee już mi to bokiem wychodzi....niech sie znajdzie ktoś łaskaw,zadzwoni i wyciągnie mnie chociaż na godzinę,na świeże powietrze.Na prawdę można zwariować. Ci którzy jeszcze nie chorowali niech sie przygotują bo widzę że coraz więcej osób pada,ja mam nadzieję że mnie to juz przestało dotyczyć po ostatnich dniach.

+ przyrzekałam sobie cały czas że nie będę ruszać moich włosów bo i tak są słabe a jednak...zachciało mi sie ombre...co myślicie?? nie wiem czy to dobry pomysł bo mam dość jasne włosy,ale w sumie to same końcówki gdy nie wyjdzie można ściąć...

Święta part2

Obraz
Przygotowania ruszyły?  Mam nadzieję :) Życzę wam Wesołych Świąt Wielkanocnych :*

Buciki na sprzedaż + paletka z Oriflame

Obraz
Hej Dziubaski :**

Co u was słychać??  czytając blogi moich  bloggerek zauważyłam że większość z was moje kochane choruje..tak jak ja,czyli nie tylko ja mam tak słabą odporność,życzę wam szybkiego powrotu do zdrowia. Siedząc w domu w taką pogodę nie miałam czego żałować także skupiłam sie na czymś innym  :P
np. mam dla was znów buciki do sprzedania,mają minimalne ślady użytkowania ale na prawdę minimalne CENA: 25zł ROZMIAR: 39,5 /6  ( o te 0,5 są na mnie za duże,gdyby nie to,nigdy bym ich nie oddała :P )


+ przyszła do mnie paczka z oriflame :)  + przypominam o moich rzeczach do sprzedaży :)
Obraz
Zdjęcie z rancza!♥♥♥
Dopadło mnie!!! znów,ale nie będę sie rozpisywać jakie to ja mam cholerne szczęście że znów na święta jestem chora,kropka. Wczoraj standardowo przysiadłam do biologii, I love it...nie wiem jak to możliwe ale moje zainteresowanie tym przedmiotem sięga zenitu.
Ze świata mody:
Czy wam przejadł się już motyw flagi UK na wszystkim??





Moje zdanie jest takie: Moda na ten motyw jest wszechobecna,fajnie jest mieć jakąś na prawdę wyjątkową i wyszukaną rzecz a nie gdy wyjdziemy na ulice cały tłum dziewczyn z  tych samych bluzkach czy spodenkach.Mnie najbardziej przekonują bluzy z tym motywem ale jest dosłownie wszystko,byty,biżuteria,łańcuszki...wsio wsio... 
Paznokcie: Był czas gdy modne było "pękanie" jest czas na modne "magnesowanie " ;) Mały pokaz dla was od asd525
+ jestem też zwolenniczką bardzo prostych metod na ładne paznokcie 



Muszę przeszukać znów strych bo mama mówi że miała gdzieś piękną bluzeczkę z koronkowym kołnierzem mmmm ;) oraz ostatnio marzy mi si…