Wariuje ;)  w piątek od 23 do 3:30 siedziałam z Biologia i filmami i cholernie mi sie to podobało. Zastanawiam sie nad zrobieniem własnego projektu "denko" bo  nazbierało mi sie troszkę rzeczy a wiem że lubicie czytać o kosmetykach ;). Nie wiem czy wam mówiłam że jakiś czas temu robiłam przesiew  w lakierach do paznokci bo miałam ich mnóstwo z czego ponad połowa była "wyschnięta" tak więc po wyrzuceniu praktycznie wszystkiego :D zostało mi 5 lakierów. Postanowiłam że odbuduje moje lakierowe królestwo powolutku i już dziś zakupiłam nowy lakier ale wczoraj dopiero co malowałam pazurki więc pokaże wam go za jakiś czas. 
+ przyszła wiosna,znajomi wiedzą że uwielbiam  Tipsy (szczególnie przy mojej malutkiej płytce) dłoń wygląda w nich zwyczajnie lepiej ale,chyba pierwszy raz w życiu mam do nich jakieś "ale". 
Postanowiłam że na lato zwyczajnie je odstawie ;) poskładam wszystko do kącika i niech stoi. Teraz będę pracować nad poprawą mojej naturalnej płytki a dopiero za jakiś czas nad ich długością.....poza tym na waszych blogach pokazujecie takie cudeńka na waszych paznokciach że stwierdziłam że nie tylko w żelu można coś "stworzyć" a skoro z żelem sobie radze to ze zwykłymi lakierami też :).

Strona Loveit.pl przechodzi samą siebie i przeglądając ją można złapać samą siebie na ciągłym uśmiechaniu się do monitora ;) patrzcie co za cudo,które spróbuje zrobić przy chwili wolnego czasu :D
Strasznie mi sie to podoba ;) tak dziewczęco.
+ pamiętacie jak w wakacje przerabiałam swoje gatki??
znów zainspirowana Loveit.pl 
Mam białe długie spodnie z podwyższonym stanem jeszcze strychowe,mają urok "tamtych lat" dlatego myślę że będą świetnie wyglądały jako szorty...chciałam je pofarbować ale nie mam dostępu do tych farb...w każdym bądź razie już niedługo ;)


♥♥♥ Love :***


Komentarze

  1. Spodenki z flagą kiedy wreszcie będą moje :) Może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzura. <3 Ogólnie uwielbiam Keiko Lynn którą widać na tym obrazku. :)
    Może masz ochotę zaobserwować się nawzajem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę te wszystkie spodenki! :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny