Haul Oriflame

Hej dziubaski :*
Mam dla was parę kosmetyków które chciałam zrecenzować.Tym bardziej że większość to produkty Oriflame i zdecydowałam że raz w miesiącu taki Haul będzie :P

 Mleczko oczyszczające 3w1 wiele osób mi go polecało,próbuje je od kilku dni i...
-w zmywaniu makijażu to łatwizna (ja zawsze miałam problem z tuszem do rzęs)
-konsystencja jest w sam raz  czyli dość rzadka
- zapach jest bardzo delikatny praktycznie niezauważalny
-skóra po nim jest delikatna i mojej akurat nie wysusza
cena: 9,90zł

 Miałam końcówkę podkładu więc postanowiłam się pokusić na podkład z Oriflame....przy okazji wybrałam też bazę i korektor.

Podkład
-mało kryjący,raczej na cerę bez problemową (chociaż mi to nie przeszkadza)
-konsystencja baaardzo płynna,plusem może być to że łatwo sie rozprowadza
-ile wytrzymuje na twarzy?? z bazą której używam daje 6-7 godzin?? ale tak jak mówie,to nie jest kryjący podkład,co najwyżej możemy lekko wyrównać koloryt skóry


Baza
-łatwa w nakładaniu
-konsystencja gęstsza od podkładu
- nie jest "sylikonowa" więc nie zapycha,powiedziała bym wręcz że już po jej nałożeniu skóra wygląda lepiej
-czy spełnia moje oczekiwania?? w 50%

 Masło kakaowe,cera normalna i sucha oraz Naturalny krem oliwkowy cera sucha i normalna. Marka : ZIAJA


Masło kakaowe uwielbiam,na pewno nie poprawia kolorytu skóry bo używałam do systematycznie i to jest już może drugie opakowanie ale bardzo dobrze nawilża,szczególnie gdy mam problemy z suchą twarzą,wystarczy odrobina na noc i rano skóra jest jak nowo narodzona :)
-konsystencja tłusta (jak to krem) ale znośna
-zapach kakao-kokos,czyli to co uwielbiam
-rozprowadzanie na skórze jest dość dziwne bo robi sie trochę "wodnisty"??



Naturalny  krem oliwkowy
Użyłam go tylko 3 -4 razy i to w na prawdę nagłych przypadkach bo jest chooolernie tłusty,konsystencje ma tak krem ochronny SPF+50.
-zapachu brak
-ciężko się rozprowadza
-konsystencja baaaaardzo tłusta






Perfumnki które widać dostałam w ramach programu WITAMY,ślicznie pachną i mają piękne opakowanie
Krem do ciała (o zapachu ELVIE)
jestem zadowolona,tym bardziej że cały czas używam balsamów do ciała z firmy Joanna,które też pięknie pachną ale owocowo. Ten oto zapach perfum ma moja Mamcia więc ja postanowiłam że wypróbuje krem o tej samej nazwie..... pachnie ładnie ale nie aż tak intensywnie żeby po posmarowaniu się pachnieć jak to spryskaniu perfumami ale i tak delikatnie go czuć
-konsystencja jak dla mnie świetna,bardzo prosto sie rozprowadza
-bardzo szybko sie wchłania
 
Ostatni,szybki nabytek ale i tak nie jest najgorzej.Tusz Bella ZIG-ZAG przy cenie 13zł nie można oczekiwać kokosów.Nigdy nie używałam tuszów w takiej cenie ani z tej formy,zawsze stawiałam na jakość jednak akurat w tym momencie szybko potrzebowałam tuszu,dosłownie ;)

Szczoteczka od razy mi sie spasowała więc standardowo i tak wymieniłam ją na tą sylikonową z EVELINE ;) tusz jest dość "mokry" ale  rzęsy wyglądają ładnie,kruszy sie jak każdy ale i tak wytrzymuje do 5 godzin....
jeśli ktoś chce delikatnie wytuszować rzęsty to on jest właśnie dla ciebie,jednak jeśli ktoś potrzebuje mega pogrubienia no to tu go nie znajdzie.
Na opakowaniu pisze że zawiera kolagen,nie wiem ile w tym prawdy ale rzęsy robią sie dosłownie gumowe....
od 1-10 daje 6.

To tyle na dziś....ja cały dzień leże skulona z powodu bólu brzucha...cóż taki nasz los. 

xoxox kochani :*
-

Komentarze

  1. Masło kakaowe jest świetne też go używam. Ma sie potem taką cerę fajną i ten zapach ..... Też mam problemy z suchą skórą i jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem kakaowy lubię ale ten oliwkowy to nie bardzo:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny