Cześć dziubaski :** Witam was pozytywnie w marcu ;) jak wam leci?? Ja dziś miałam parę poważnych rozmów dotyczących tego gdzie się znajdę za parę miesięcy i jak to będzie,cholernie sie tym jaram,pomimo tego  że mam mnóstwo obaw w sobie ale wiem że jeśli ma się przyjaciół oraz wsparcie osób najbliższych to można zrobić wszystko.

Nigdy nie interesowało mnie odchudzanie czy głodzenie....ale ostatnimi czasy wszędzie natykam się na to że już wiosna ;) a sama tez zdążyłam to zauważyć po pięknej pogodzie i tym że Tośka godzinami wyleguje się na parapecie i tym właśnie słoneczku. Od paru dni systematycznie ćwiczę + ograniczyłam słodycze....chce po prostu lepiej wyglądać i poprawić kondycje która jest mi bardzo potrzebna...dla wnikliwych mam 169cm i 65kg....

Od jutra zaczyna się ciężki tydzień ale powoli damy rade ;) tym bardziej że weekend zapowiada się wyśmienicie :)

xoxo for all


Komentarze

  1. nie możesz tyle ważyć! :D
    przecież na zdjęciach wyglądasz szczuplutko, a piszesz o wadze, jaką mam ja, z tym, ze jestem prawie 10 cm od Ciebie wyższa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć :) ale na prawdę tyle ważę...nie wiem gdzie to się chowa..

      Usuń
  2. Napisałam do nich na emaila wstawiłam baner wybrałam produkty do 30 zł i gotowe

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny