TAG-Moje torebki i co w nich mam ;)

 Niedzielo zostań zemną jak najdłużej,jutro znów poniedziałek i znów trzeba sie zebrać w sobie i siadać codziennie po południu potulnie na łóżku,zawalić sie książkami po sam nos i nie móc znaleźć w tym syfie telefonu,nawet jak dzwoni. Pomijając to wszystko czuje sie dobrze ;)  


Na samym początku powiem kogo chciałam  oTAGować ;)
Zapraszam wszystkich do pokazania co mają w Torebkach :P


Postanowiłam znów pokazać wam coś "mojego" :) Taki  mały TAG.


    


xoxo ;)

Komentarze

  1. dziękuję za wytypowanie do zabawy :) chodzi o pokazanie tego, co mam w torebce? zrobię to w następnym poście :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne są te torebki ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny filmik, czekam na kolejne...
    Pozdrawiam Beautyguru:*

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za otagowanie, pod koniec tygodnia postaram się dodać odpowiedź:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny