Ferie!!!!


 Świętokrzyskie zaczęło ferie ;) ach uwielbiam się wysypiać,uwielbiam leniuchować tak więc ten czas jest dla mnie jak woda na pustyni.... Jednak chciałabym i wypocząć i ogarnąć materiał bo to sobie obiecałam. 
 Jednak od pewnego czasu jestem cholernie dumna z siebie,z tego co robię i z tego jak wykorzystuje czas.Cieszy mnie nawet tak mała rzecz jak organizacja czy własne pomysły na życie :) chyba mogę śmiało powiedzieć że to bardzo dobry czas dla mnie. Mam swoją miłość,przyjaciół,kochającą rodzinę i mnóstwo szczęścia :) 
W środę z Majuchną na sesję,między czasie chce sie zobaczyć z Pieczarką :*
Jeszcze nie ruszyłam książek,cały czas cieszę sie feriami ale aż dziwnie sie czuje bez biologii hahaha  
PS. Czy wy też macie własne pomysły które są notorycznie podkradane??



Buziaki for all :***** 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny