1/2

Powszechnie wiadomo że gdy masz wszystko,jesteś na samym szczycie w końcu nadejdzie moment gdy szczęście sie odwróci. To takie oczywiste a tak zaskakujące,to nawet troche smutne że człowiek o tym nie pamięta.Tydzień ferii minął tak szybko...na okropnym lenistwie,spaniu do 13,chodzeniu w piżamie cały dzień i odkładaniu nauki na następny dzień. Tak więc nadszedł ten dzień gdy trzeba sie zabrać za to wszystko,za wypracowanie za referaty,za geografie i za cały ten chłam....


 Wszyscy którzy zamawiali u mnie oriflame ;) chciałam powiedzieć że wszystko przyszło i nie ma żadnych braków a ja dysponuje już nowym katalogiem
Jeśli ktoś chce dostać zamówienie wcześniej niż dopiero w poniedziałek niech dzwoni ;)







+nowy zakup,czyli coś odpowiedniego do pisania i internetu :) już ją pokochałam,jednak planuje zakup innej obudowy :) bo niestety Polska jest na tyle ubogim krajem że nie stać nas na sprowadzanie wszystkim modelów czy każdej obudowy.. ;)





+smutno mi że ostatnio tak mało tu pisze...brak mi chyba mobilizacji uch



Ankieta pt. Jak sukienka na studniówkę to -długa -krótka?
Ku mojemu niezadowoleniu w tym sezonie wygrały krótkie ;) cóż...moda się zmienia,przychodzi i odchodzi :)

Komentarze

  1. oj ja też mam ten telefonik z pół roku, jest zajebisty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co mozesz powiedzie o tym telefonie ? Bo planuje taki kupić.
    ma wifi?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh, to Ty masz jeszcze ferie? Ja już o swoich dawno temu zapomniałam ;( A tak bardzo przydałyby się jeszcze jedne...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny