Życzę wam miłego poniedziałku...Ja dziś zaliczyłam bitwę na śnieżki,tarzanie w śniegu oraz sporą dawkę śmiechu dlatego jestem pozytywnie nastawiona. Gorzej będzie gdy rano będę musiała wyjść spod cieplutkiej kołderki ;( Ale co mi tam...
 Dla was mam utwór który jak słuchałam na początku to znajomi krzyczeli "wyłącz to!!!!" teraz podbija stacje radiowe ;) Osobiście go kocham,podziwiam za oryginalny klip i za głos.
 

 + rzeczy które muszę mieć,są przecudne a mianowicie 
 
Taki oto przecudny zestaw ;) Śliczne połączenie pudrowych kolorków.Niestety nie mam zielonego pojęcia gdzie mogę dostać takie spodnie I...
  Podróbka torby Louisa Vuittona 

 Dobranoc :*** 
 PS. Przypominam o ankiecie z prawej strony ;) zapraszam do oddania głosu

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny