Wieczór Filmowy

Z ciekawszej notki nici ponieważ Aparat jest przeznaczony do naprawy....będę musiała teraz kombinować .

Niedziela to taki dzień w którym możemy sobie pozwolić na mega lenistwo,u mnie niedziela jest leniwa ale także niespokojna bo przygotowuje się na nadchodzący tydzień ;/ Pocieszająca jest myśl studniówki w sobotę oraz to że jade w środę na zakupy,trochę w ciemniejszym świetle widzę to że robie te zakupy tak późno ale liczę na swoją wyobraźnie ;) Miałam wam wstawić zdjęcie sukienki  (aparat) niestety.
 Dziś siostra namówiła mnie na oglądanie filmu "Siedem Dusz"


 Film jest spokojnym dramatem który kończy sie tak że większość widzów wylewa tony łez. Nie będę wam go przybliżać :) mogę tylko zachęcić do oglądanie bo jest tego warty....Mimo że zdarzyło mi sie przysypiać..polecam. Do niego trzeba po prostu spokojnie siąść a nie jak ja na szpilkach i z zegarkiem w ręku sprawdzać którą mamy godzinę.Dajcie znać jeśli oglądaliście jakie wasze odczucia :)
 Pomijam to że uwielbiam Willa Smitha..

 Zrobiłam już listę rzeczy które chce kupić w najbliższym czasie...mam nadzieje że będę tylko odhaczać niedługo. To niektóre z nich :) może macie osobiste recenzje??
Zestaw z serii pomarańczowej Ziaja...

Czarny eyeliner w kremie z pędzelkiem

 czarna asymetryczna sukienka (która miała być kupowana już na Sylwestra)
Serum do rzęs z Eveline Cena: ok 8zł Bardzo dobre opinie więc się skuszę 

Komentarze

  1. Świetnie piszesz, bardzo podoba mi się twój blog i z chęcią będę
    go częściej odwiedzała, tylko proszę informuj mnie o nowych notkach ;-)

    Blog www.Show-Me-Your-Emotions.blogspot.com po dłuższej przerwie,
    powraca w wielkim stylu. Czekam na twoją opinię! :)
    P.S. Jeśli nowy wygląd przypadnie Ci do gustu, zostań publicznym
    obserwatorem bloga ;))
    Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny