Od początku :)

Hej kochani :) Wiem że pewnie niektórzy z was ledwo ledwo wstali rano z łóżka,zostawili  je cieplutkie i dzielnie stawili czoła rzeczywistości. Ja dałam rade chociaż żmudnie mi to szło.
Wraz z nowym rokiem przychodzi nowy natłok,wiadomości,planów itp. Ja już od paru lat zawsze dbam aby pojawił się u mnie kalendarz taki który mogę wszędzie ze sobą zabrać :) Był już Joy,Cosmopolitan, Glamour a teraz czas na Avanti.Jako gazeta polecam tylko wtedy gdy szukacie inspiracji :) Ja mam nawyk czytania takich gazet po 4-7 razy aby wszystko dokładnie przejrzeć.... i tak za 6 razem doczytuje coś czego wcześniej nie widziałam :)
Mam dużo do nadrobienia między innymi zeszyt do polskiego,ale nie mogę sie zebrać tym bardziej że między czasie lecą "Pamiętniki Wampirów" :)
 Życzę dużo siły do końca tygodnia :**
 Tośka :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny