Mordercze odliczania do Studniówki

Ganiamy,szukamy,kompletujemy,dostajemy szału a w końcowym efekcie  bawimy się parę godzin wypindrzone, i od poniedziałku znów to samo. Ale to chyba siła tradycji że chcesz wyglądać dobrze,chcesz sie dobrze bawić  z ludźmi z którymi spędziłaś/eś  3 lata ( kto wie czy nie najlepsze). Bywały lepsze i gorsze dni,znajdowało się przyjaźnie i wrogów ale to z  nimi przekraczałeś próg 18. Dużo się od siebie nauczyliśmy,dużo sobie przekazaliśmy chodź może tego nie dostrzegamy. To w tym "okresie" popełniamy pierwsze poważniejsze błędy i "przyjmujemy wszystko na klatę",razem śmialiśmy sie w najlepsze nawet jeśli nie wypadało ;). Dlatego spędzenie tego przysłowiowego setnego dnia przed maturą razem jest tak ważne dla nas :) Sobie  i wszystkim którzy będą w tym roku "Studniówkować" życzę świetnej zabawy :) Wybawcie się i napiszcie maturę na zadowalający dla was wynik :**


 Aparat jeszcze nieczynny,dlatego stare zdjęcia. Dziś przyszła mi paczka z żelami i uzupełnieniem dlatego też zrobiłam porządek z ozdobami ;)


Buziaki for all  :**


Inspiracje ;)




Komentarze

  1. Studniówka i te sprawy...super! ;) Ja wprawdzie tego nie przeżyję ale...to nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyszłaś na zdjęciu :)

    Ja już mam studniówkę za sobą, Twoja też na pewno będzie wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, cieszę się i strasznie mi miło. ;>

    Rany, ile ozdób! Robią wrażenie!:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje ;) masz super bloga ! bardzo podobają mi się inspiracje .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny