Spokojna Niedziela ;)

Jeszcze godzinkę temu za oknem ślicznie prószył śnieg,Tośka wtuliła sie w moje kolana i mruczała uspokajająco, tak że mogłabym w tym stanie pozostać  przez najbliższe parę godzin.Mimo wszystko rzeczywistość na ten tydzień nie wydaje mi się taka szara.Ostatnio próbuje zapełniać sobie wolne chwile oraz korzystać ze wszystkiego. Rozmowy z Tatkiem na temat mojej przyszłości czasami mnie przerażają a czasami podnoszą na duchu,mam chwile zwątpienia...ale wtedy wyciągam książkę od Chycowej...czytam.... i dostaje kopa z energią że DAM RADE!!!!
 Wam życzę miłej niedzieli i jeszcze lepszego poniedziałku na dobry początek :)
 PS. Dziękuje za liczne odwiedziny filmu :** Mam nadzieje że się podobało,może kiedyś będzie następny ;)

Przypominam o ankiecie po prawej stronie ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny