Jest już po północy,jestem po próbnej maturze z j.polskiego a jutro ( w sumie to już dziś ) czeka mnie matma...jak wrażenia, z reguły j.polski nie sprawia mi problemów ale zobaczymy jak to sie ma procentowo ;) Przed jutrem czy sie cykam?? ale i owszem po pierwsze mam problemy z matmą a po drugie cholernie nie chce mi sie tego pisać już, jest coraz większa nagonka na tą maturę i na to że II semestru praktycznie nie mamy...
 Tak więc Justyna bierz sie w garść...a pierwsze co to idź spać
 Dobranoc :**
 For You
 PS. uch!! oby Cie drzwi ścisnęły

Komentarze

  1. Powodzenia ;D
    Zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wierz mi, matura to nic w porównaniu z sesją. ;p Pozdrawiam.

    ladypaajonk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny