TINA blog pamiętacie konkurs z poprzedniej notki?? szczęście mi dopisało i okazało sie że jestem zwycięzcą :) Ogromnie sie cieszę i zapraszam wszystkich na blog Tiny bo już zapowiedziała kolejne niespodzianki i jestem pewna że watro będzie spróbować :)


Ostatnio zrobiłam lekkie przemeblowanie w pokoju i upajam sie porządkiem jaki w nim  mam... mam ślicznie zapachową świeczkę i nic mi do szczęścia nie potrzeba :)
 teraz tylko trzeba zaczerpnąć rzeczywistości i zasiąść do angielskiego :)
 Buziaki Dziubasyyy :**


 PS. Byłam ostatnio po sukienkę studniówkową... kupiłam ;) jednak jest długa czarna...wstawię zdjęcia jak już będę miała skompletowane dodatki :)

Komentarze

  1. Miło widzieć że się cieszys! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysłałam dziś paczkę do ciebie!Jak tylko dojdzie daj mi znać proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to super ;) Mam nadzieję że w miarę się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny