Po świętach,nie mam bardzo zdjęć...byłam najbardziej podjaraną osobą wśród znajomych tymi świętami a moge powiedzieć że te święta zaliczam do tych nieudanych,mimo że mikołaj z prezentami był tak hojny i tak  trafny.Może to tak mała drobnostka jak ten śnieg?? a raczej niego brak albo może coś zupełnie innego. Teraz liczę na sylwester oby sie jakoś wyrównało i był przyjemny. Będzie mnóstwo znajomych i tych bliższych znajomych też :) 
Co zakładam?? Sukieneczka już upatrzona :) kolor granatowy....
 Buziaki for all  :**
Dziękuje Michałowi za rozmowę :)
 Inni niech nie pytają co się zemną dzieje....

Komentarze

  1. o jej szczerze to ja nie dawno zaczęłam zabawę z rzęsami i jak do tej pory używałam z Essence (cena ok 10 zł), rzęsy są bardzo dobrej jakości a klej do nich dołączony jest rewelacyjny. Obecnie używam rzęs nieco tańszych (3 zł za parę) zamówionych z allegro. Same rzęsy są świetne, ale słyszałam , że klej do nich dołączony jest kiepski, dlatego używam do nich tego z Essence. Link do strony z allegro: http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=sztuczne+rz%C4%99sy&order=d&change_view=1 (niestety nie ma już od tego sprzedawcy od którego ja kupiłam) pozdrawiam i mam nadzieję, że odpowiedziałam na Twoje pytanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Andźka- w życiu :D no mój naturalny kolor :) taki nie wiadomo co to :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże święty jak mi miło przeczytać taki komentarz! łał wielkie dzięki! i koniecznie daj znać jak Ci poszedł makijaż :)) pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny