Cekiny

Ostatnio cały mój czas kręci się w koło sukienek to przynajmniej znalazłam coś na Sylwestra i nadchodzący karnawał. Wiem jedno....Cekiny królują,może nie tak czekałam na ten moment jak wiedziałam że kiedyś musi on nadejść ;) więc jestem zafascynowana cekinami i wszelkimi wzorami...chociaż uważam że czarna cekinowa sukienka to najlepsze rozwiązanie jeśli ktoś obawia się kolorów ;)
 Parę inspiracji :







 1 i 3 moje ulubienice :) Ostatnia jest z MOODO. Była w planach ale wygrała inna :)

Komentarze

  1. mmmm ta 1...
    Tez kocham cekiny.. juz mam 3.. nie moglam im sie oprzec :D:D::D ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No przyznam bardzo ładne sa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie rozchorowałam się na sukienkę Alby!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne:) ja to jak wchodzę do sklepu i wiedzę takie sukienki to bym najchętniej wykupiła wszystkie:P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny