.

Miałam napisać o SH ale to może przy najbliższej okazji... chciałam wam pokazać moje ostatnie zdobycze za które zapłaciłam śmiesznie małe pieniądze...  Jest to Torba z atmosphere mojego ukochanego koloru i bluzka ze ślicznymi zdobieniami (pagonami) o luźnym kroju.







 Koraliki pięknie sie mienią w rzeczywistości :)
 



Mówi się że najlepiej gdy przelewa się swoje uczucia na kartę...ja jeszcze dodam że potem najlepiej jest to zniszczyć :) Taka właśnie rzecz przysparzała mi najwięcej problemów...dlatego też po prawie 3 latach pisania postanowiłam wymazać wszystko i zniszczyć.... past - goodbye...

Komentarze

  1. Hej kochana zapraszam na konkurs u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo ;) witam miłośniczkę second handów ;)
    pozdrawiam,
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny