Zaczynam kochać ten świat....no to lecimy  do przodu (pomijając moją chorobę) parę najbliższych dni zapowiada sie na prawdę dobrze. Wyciągam mój "sekret" z półki i ciesze sie tym co mam bo wiem że osiągnę jeszcze więcej. 
+cholernie chce doszlifować mój język angielski. Pewnie że dogadać sie dogadam "Kali pić,Kali mówić" problemy mam z gramatyką  bleh. Wiecie co mnie przeraża?? że wszyscy trąbią że szykują sie do matury a ja nie robię w tym kierunku nic. Jeszcze ani jednego testu nie rozwiązałam a w tym momencie leżą przede mną na stoliku 3 gruuuube książki w tym dwie WŁAŚNIE do angielskiego!! no dajcie spokój....weź Justyna zrób coś z tym!!!Wszystko z własnego lenistwa bo nie ma w tym nic trudnego.

Komentarze

  1. Czytasz "The Secret" ?? ;>

    Ja kocham tą książkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci tak.Ja czytam ją ciągle coś jak ludzie 'Biblię' ja tak traktuję tę książkę.Jest genialna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej :) musze przeczytac 'Sekret" ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny