Sukienka Studniówkowa part 1

 
 Hej.  Właśnie po raz kolejny rozglądałam się za  sukienkami :P ale nie wiem jak to jest że masz mniej więcej określone w myślach jak to ma wyglądać ale nie znalazłam jeszcze odpowiedniej w internecie. Rozmawiałam z Mamuśką i obiecała mi wypad na zwiady,co gdzie i jak. Jak na razie mam trzy miejsca które chce sprawdzić: galeria Ostrowiec,galeria Kielce i pobliskie sklepy...w planach była jeszcze Częstochowa ale chyba nie zdążę... tym bardziej że i tak jeszcze czekam na odebranie dokumentów prawa jazdy :) 
 Macie może jakieś własne propozycje?? Na początku  miała być zielona ze złotymi dodatkami...teraz jest taki natłok że już nic nie wiem... no może prócz tego że ma być elegancka,skromna...ale z takim elementem drobnym ale wpadającym w  oczy np. Cyrkonie :) 
 Tu mam taki mały zarys... 
 bez tak ogromnego rozcięcia ;)

 bez skreślonych... 
Pierwsza od lewej ma sliczną górę
Druga ładne plecy
 Czwarta ładnie ściągnięty matwriał
 Czwarta na dole od lewej też piękna..
 I jak tu sie zdecydować???
 i jak myślicie jaki kolor?? Zostać przy szmaragdowym?? Mam jasną karnację i brązowe włoski..
 proszę o rady :** 
 Kisses 


 PS. Dobiło do 10000 :**

Komentarze

  1. Może poszukaj coś z zieleni i turkusów? Albo błękit :) A krój jest prześliczny czwarty od lewej na dole. Wygląda wspaniale. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta druga sukienka w 1 rzędzie mi się podoba ;)

    Dziękuję Ci <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym wybrała czerwoną lub pudrowy róż :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja planuję wybrać taką, która nadawałaby się na długie tańce- czyli nie spadała ;) no i co do koloru to najlepiej się wygląda w czerwonej, czarna zależy jaka. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny