Strasznie ale to strasznie boli mnie gardło a konkretnie migdały...więc krótko licząc ile to obyłam sie bez chorób?? 3 tygodnie??? cholera!! Jutro jadę po rudego kociaka :) nadchodzi zima,ja potrzebuje "kogoś" kto będzie zemną cały czas na dobre i na złe oraz gdy będę siedziała w swoim pokoju zawalona książkami bo w ten owy wolny czas nie poświęciłam  na książki a w planach miałam rozwiązywanie testów z angielskiego oraz zrytą biologię do której na tygodniu nie mam czasu siadać. Dlatego też wracam do "sekretu" czyli mój ratunkowy punkt wyjścia i zaczniemy jeszcze raz,może to juz po raz 1000 ale zaczniemy :)) Obecnie oglądam 7 sezon chirurgów co oznacza że nie długo skończą mi sie odcinki nad czym ubolewam,bo to jest jedna z moich "desek ratunku" gdy jestem zła lub podłamana....pomijając to że wtedy sprzątam hahah.
 Bajo moi optymiści....

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny