Kociak

Wspominałam że dziś odbieram kociaka i oto od dziś w moim pokoju mieszka takie małe,rude,przesłodkie, puchowate cudo :)

 Uwielbia się bawić i cały czas mnie zaczepia :)) a gdy to nie pomaga kładzie się na klawiaturze laptopa...haha Dziś pierwsza noc przed nami a jutro do południa będzie sama więc trochę się boje co zastane po powrocie ze szkoły ale myślę że już zabezpieczyłam wszystko co sie tylko dało :))

 Moje gardło nadal jest na wyczerpaniu dziś dołączył  się katar,gorączka i dreszcze....jeszcze sie trzymam ale pewnie na weekend mnie rozbierze. Moja kochana Mamusia zadbała o mnie i przyniosła mi coś na gardełko i psikadło :) do nosa
 
 Zaraz powinnam zabrać się na geografie i biologie :)  :**
 Pozdrowienia dla wszystkich osób które dziś na 7 godzina lekcyjnej próbowany tańczyć poloneza. Czy damy rade?? tak damy rade :))
 Buziaki :**


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny