:**

Po próbnych z matmy i angielskiego, jutro już na lajcie idę na polski :) Jestem zadowolona,uśmiechnięta i aż mnie ten stan przeraża haha. Dobra chciałam teraz wam pokazać a raczej zapytać o opinie. Pamiętacie mój podkład z Paese?? otóż postanowiłam kupić coś na próbę coś nowego z nadzieją że lepszego. W ręce w padł mi podkład z Soraya,chciałam coś małego na wypróbowanie i oto:
 +do tego była mała próbka bazy sylikonowej. Z tej bazy jestem zadowolona,chociaż dziwne uczucie jest gdy nakładasz ją na twarz. Kierując się tym że mam jasną cerę oczywiście wzięłam za jasny odcień (co dziwne zawsze tak robię) rzadko kiedy zdarza mi się kupić na prawdę to co mi odpowiada ( z Paese miałam już wypróbowane więc było ok. ;) 
 "wygładza i nawilża,kryje niedoskonałości" wygładza owszem,nawilża,chyba jeszcze nigdy nie spotkałam się z podkładem który by tak nawilżał  ale to ma akurat na plus. Co do krycia,jakiego takiego nie potrzebuje,chciałam tylko wyrównać koloryt,ale dla osób które np. chcą "coś" tym zamaskować to nie polecam.  Tyle :) Podajcie swoje propozycje podkładów :)


 Pamiętacie gdy chorowałam i skakałam po necie całymi dniami?? wtedy wpadła mi w ręce strona http://pl.oriflame.com/. I postanowiłam zostać konsultantką. Bo czemu by nie??  :) teraźniejszy katalog
Dosyć późno mi przyszedł ale jeśli ktoś chciałby coś zamówić to proszę się zgłaszać :**

 Lovee :**

Komentarze

  1. Ja sie przekonalam do podkladu w musie i bede sie go trzymac :) strasznie mi sie podoba i kazdy sie nim zachwyca :D ii matuje bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodziło mi o to jak można zostać konsultantką oriflame i jakie są korzyści, bo ja już dawno chciałam być, ale się waham.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny