Nie staraj sie być lepszym,zwyciężać tam gdzie nie ma na to miejsca bo nie można każdemu okazywać serca bez wzajemności. Dlatego też zmieniamy taktykę,mogę podać mnóstwo przykładów gdzie tacy ludzie nie są nam w życiu do niczego potrzebni aczkolwiek staramy się aby nasze relacje były dobre. Tak więc z tego miejsca, zaprzestańmy robić cokolwiek z tym kierunku. Ostatnio mam  takie dni że oddała bym wszystko za cały dzień spędzony  pod cieplutką kołderką i herbatką i filmami....ale jestem już bliżej niż dalej ponieważ październik  mam już prawie za sobą :)
 Mam taką rzecz która przez ostatnie 2 lata przysparza mi mnóstwo problemów i jestem na etapie jej "niszczenia" już od jakichś 2 tygodni ale nawet się za to nie zabrałam....


  Teraz wam pokaże zaległe zdjęcia z wesela Mojego Kochanego Braciszka :** i Ani :**
 Ania i Przemek :**
 Mina moja jest nie do przebicia :D pucuś hahah
Buziaki dla Moniczki która znosiła nas przez ten cały czas :**
I następny Braciszek :**

 
z MYM :**



 Do zobaczyska jutro kochani :**
PS. Specjalne pozdrowienia dla Arka który na weselu wspominał o moim blogu :) :** hihih  Mam nadzieje że za którym razem uda Ci sie skomentować :)) 

Komentarze

  1. ta sukienka czarno-czerwona jest sliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo byłaś w takim stanie i jeszcze pamiętasz naszą rozmowę :) oprócz samych plusów jakie zbiera Twój blog u mnie ma dwa wielkie minusy: zdjęcia mojego brata i piosenki Justina Biebera. Proszę Cię nie zaniżaj czymś takim bloga o tak wysokim poziomie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahah :** Tu nie spiewa Justin Bieber to tylko chłopak wykonuje jego piosenke :)
    Udało ci sie dodac koment :D

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna ;)

    http://gumijagoda.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny