Zdrowieje

Czuje się lepiej :) moment kulminacyjny był w poniedziałek w nocy kiedy to miałam gorączkę , straszny katar + oczy mi łzawiły.Obecnie pozostał kaszel i ból gardła...więc mam cichą nadzieję że to już koniec :) Pamiętacie jak pisałam że podczas choroby będę mogła coś tam nadrobić z nauką?? Bzdura,nie da się uczyć gdy wszystko cie boli a nos,głowę Ci rozsadza  i masz napuchnięte oczy. Dlatego weekend już mi rezerwują książki.. uchh...
 Co robiłam?? nie ruszałam się przez ten czas w łóżka,nadrobiłam troszkę kina i polecam osobom chorującym :) www.kinolive.pl  Ja obejrzałam:
-paranormal activity
-paranormal activity 2
-silent Hill
-Juno
-poznaj moich spartan
-kac Vegas
-wciąż ją kocham
-kac Vegas II
-oczy Julii
-noc rekinów
-piraci z Karaibów na nieznanych wodach
-auta 2

Mimo że na niektórych zasypiałam z powodu gorączki ale i tak dobrze było "coś" oglądać podczas leżenia,leżenia, leżenia i jeszcze raz leżenia.
 
A tu coś dla was mam :) ( ja już nie mogę się doczekać,najlepsza część już nie długo)
Kochane Zdrowia :)

Komentarze

  1. To dobrze że u ciebie lepiej.Ja w nocy masakra ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie najlepsze jeśli chodzi o książkę było zaćmienie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zmiana nazwy bloga z vanillaapudding na introvertx < przepraszam za spam > :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiego używasz tuszu do rzęs?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że zdrowiejesz ;*


    U mnie NN

    OdpowiedzUsuń
  6. Magduchna Eveline......taki czarny,jest pokazany pare notek do tyłu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że już zdrowiejesz.
    Ja jednak wolę książki od filmu sagi zmierzch, szczerze powiem, że wręcz nienawidzę kristen stewart, dlaczego ona ma cały czas otwartą buzię? :p
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny