uch....

To jest tak że zaczyna sie jesień,człowiek robi się osowiały i podpiera sie małymi rzeczami aby być szczęśliwym. Więc dopadła mnie monotonia,chociaż nie całkowicie bo czuje jeszcze w sobie życie tak jakoś w 40%. Czeka mnie jeszcze nauka historii na jutro uch.......
 Chciałam dziś zagrać w Simy 2 ale okazało się że komuś pożyczyłam i nie ma!!! wrr...postanowiłam zamówić nowe i niech szlag trafi osobę która ma moje!!
 Obecnie leże bezcelowo,pójdę napić się herbaty i na tym kończy się mój cholerny,jesienny dzień.
Kupiłam nowy eyeliner...w sumie to dwa....pokaże efekty jakoś na tygodniu.

 Wszystkim którzy teraz chorują życzę szybkiego powrotu do zdrowia,dobrze wiem co przeżywacie.  w szczególności Ogromne i gorące przytulańce dla Mojego,biedaczek zaraził się ode mnie. :(

Komentarze

  1. ja właśnie robię pd z historii ;x

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja bardzo lubię jesień !;) mimo że pada i jest często plucha ma w sobie jakiś urok ;)no niestety uczenie się nie jest jedną z lepszych przyjemności w życiu no ale trzeba wytrwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. co to za naszyjnik masz, bo całego go nie widać ?

    OdpowiedzUsuń
  4. łee i mnie coś łapie.. gardło, katar, kichanie.
    Ale nie dam sie tej chorobie bo trzeba szybko zrobic ta sesje poki jest pogoda jeszcze w miare.
    PS sprawdz poczte

    OdpowiedzUsuń
  5. no pewnie, że tak ;D wgl to będziemy robić wszystko na miejscu... bawić się makijażem i wgl.. marzy mi się kolorowy makijaż do portretów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W piątek tak o godzinie 16 pasuje wam? Jeśli będzie słoneczko :)
    W sobote nie dam rady bo mam weselicho ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny