Dzień dobry Niedzielo :)

Mały "przed główny" post :) To że Lubie Honoratę Skarbek "honey" nie jest czymś nowym. Na jej bloga natknęłam się już baaaardzo dawno jako jedna z pierwszych wśród moich znajomych ;) Zanim jeszcze osiągnęła swoje marzenia..... Cenie ją za to że osiągnęła to co chciała,że się nie poddała  i nie siedziała na dupsku tylko cały czas coś robiła. Ostatnio zareklamowała http://podbijciuszek.pl/ po zapoznaniu się ze stroną stwierdziłam że wystawie parę swoich rzeczy....więc już nie długo pojawi sie link do moich aukcji :)
Ja jeszcze w łóżku,zaraz zabieram sie za naukę i przegląd szafy 
 Buziaki kochani :* :*
 Dziękuje za komentarze :) w następnej notce (jeszcze dziś) obiecane zdjęcia :) Może jakiś Outfit??????

Komentarze

  1. ja jej nie lubię ale każdy ma swoje zdanie :)pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Honey ma nawet spoko muzykę ale jej styl bycia do mnie nie przemawia.Wręcz go nie znoszę. Ale szanuję to że ty ją lubisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że można.
    Bardzo chętnie porobię Ci zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne :) Jak tylko na tygodniu będzie taka pogoda jak dzisiaj to można coś popstrykać

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dużo pomysłów ;) pokaże Ci zdjęcia jakie bym chciała zrobić i wgl... :) może nam się uda

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam również do mnie, do wygrania bony do sklepu z biżuterią http://paniaga.blogspot.com/2011/09/konkurs-bony-do-zgarniecia.html oraz relacja z pokazu Mariusza Przybylskiego http://paniaga.blogspot.com/2011/09/pokaz-mariusza-przybylskiego-09-09-2011.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny