Chora!!!!

Uwaga,zaczęło się  :( ...mój organizm nie radzi sobie ze zmianami pogody.Jak co roku w okresie letnio-jesiennym zmogła mnie choroba,miałam cichą nadzieję że w tym roku nastąpi to trochę później.Nocy takiej jaką spędziłam z wczoraj na dziś baaardzo dawno nie miałam budziłam się o 1:30,2:45 i 3:15-poszłam zrobić sobie gorącej herbaty,po czym na dobre usnęłam o 4 rano modląc sie aby do rana mi przeszło.Obudziłam się ze "śpiącym gardłem"   :( i myślałam że wszystko w porządku ale po 10 minutach dostałam kataru ,oczy zaczęły mi nie łzawić ale płakać!!a gardło rozrywało mi na strzępy. ;(Takim sposobem leże w łóżku popijając Theraflu. Na jutro muszę być zdrowa...jedynym plusem jaki dostrzegłam w tym wszystkim,jest możliwość posiedzenia nad matmą czy tego chce czy nie,bo z łóżka sie nie ruszę!!!!
 zdjęcie z wczoraj,bo dzisiaj nie nadaje się do upubliczniania :)

 Tymczasem dodaje zaległe zdjęcia i zasypiam.....zzzZZZZZZzzzzZZzzz
Pierścionek H&M

Zegarek "Butik"
Torba Allegro

 A Wam kochane życzę zdrowia :* :* :*

Komentarze

  1. No to zdrówka życzę ;* ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej :)
    Śliczny pierścionek.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj w klubie ja tez jestem chora ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie zauroczyła torebka :) Prześliczna!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny