:)

Poleniuchowane,posprzątane...hmmm zaraz zabieram się za książki i sobota będzie w zupełności udana Mimo że szyja mnie boli :) Powiem wam że czekałam na ten weekend,mimo że nie mam żadnych planów jak go spedzić ale czekałam!!! Co to oznacza?? ano to że w przeciągu tego tygodnia słowo "matura" padło tyle razy że najzwyczajniej miałam dość.Jakby tego było mało gubię sie w planie i dostaje zjebki na wejściu + czasami potrzebuje pięciu godzin lekcyjnych żeby w zupełności dojść do siebie..uch

 ach przydałby się masaż :( Misiek pracuje cały weekend wiec widzimy się dopiero w poniedziałek.Postanowiłam jakoś spożytkować ten wolny czas... ale na razie tylko ogarnęłam pokój i łazienkę hahaha.
 AAaaa przyszła moja Torba o której wspominałam....postaram sie wrzucić zdjęcia jak będzie czas :)


 Buziaki kochani :* Przesyłam dużo sił na przyszły tydzień :) Szczególnie ludziom z LO:)

Komentarze

  1. Też bym chętnie poczytała jakąś ciekawą książkę ale ostatnio z braku nowych czytałam Mistrza i Małgorzatę hehhe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za odwiedziny :) w takim razie czekam na zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas do matury minie megaszybko, ale po maturze bedzie ulga ;) dasz rade, spokojnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie boli stopa.. chyba ogólnie to zwichnęłam nogę.. :<

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny blog:)

    dziekuje za komentarz!

    http://santhanaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny