welcome school

Popijam frugo ;),zamawiam torbę do szkoły i zastanawiam się kiedy kupić zeszyty :P Co jak co ale w tym roku "maturalnym" trzeba się porządnie zaopatrzyć. 
 Dziś znów kupiłam buty ;/ i torebkę z tym że buty jeszcze leżą w pudełku bo jak zwykle kupiłam je pod wpływem chwili.
Mam straszny bałagan w pokoju i przed rozpoczęciem roku muszę tu zrobić generalne porządki,wywalić kilka rupieci i kupić ramki na zdjęcia bo ostatnio wywołaliśmy sporo,kupić nowy album i starą,sprawdzoną odżywkę do włosów.Obecnie leże w pościeli i mam ochotę tak przeleżeć do końca dnia.... 


+robię dziś pazurki dziewczynie
+planowałam zmienić swoje bo mam już 2-tygodnowy odrost
+ jest ktoś chętny żeby zrobić mi porządek w ozdobach,pilnikach i żelach??? 

Komentarze

  1. ja też zaraz będę szukać torby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoła, no tak, znam Twój ból - klasa maturalna. Trzeba się wziąć za naukę ... Dobra, dosyć żartów ;)
    Jadę dziś do miasta się zaopatrzyć w różne przyrządy, rozejrzę się też za jakąś torbą. :3

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. pasowałby do Ciebie taki mocny - żywy rudy kolor włosków :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny