Pogoda ostatnio dopisuje,słoneczko świeci i aż przyjemnie wyjść na świeże powietrze. Ostatnio dużo czasu spędzam na ranczu :) dlatego też do piątku można mnie znaleźć tam i pod telefonem ale to też nie zawsze bo tylko gdy będę w wyznaczonych miejscach :D ponieważ zasięg jest tam ograniczony hahahah
 To jest właśnie piękne,czas tam stoi w miejscu.W nocy można spokojnie sobie wyjść i w ciszy pooglądać niebo ach,już chce tam być. Obecnie czeka mnie jazda o 16 tak więc tam będę dopiero wieczorem.

 "Geneza Planety Małp" hmmm rezerwacja przez neta była chyba zbędna bo na sali było 10 osób.Ale film mnie osobiście mile zaskoczył,były niespodziewane zwroty akcji,gdzie trzeba było się zastanowić co teraz zrobi ta Małpa :) Widziałam świetne zapowiedzi dwóch filmów "Nie bój się ciemności" genialny film ale obawiam się że nie będę miała odwagi na niego pójść i " kowboje vs Obcy " (chyba tak szedł tytuł) :)  

 Galeria echo w Kielcach...hmm jeśli ktoś się wybiera (głównie kobieta) radze jechać rano :) bo żeby odejść (tylko obejść) wszystkie sklepy potrzeba 3 dni i 3 nocy ;) jest cudnie,dla mnie raj,jest Rossmann jest h&m jest cudny sklepik ze świeczkami które mam ochotę schrupać. Stwierdziliśmy z Mym:* że będziemy częściej jeździć.Za dwa tygodnie małe zakupki tam :).
 
 Nie wiem czy tu juz o tym wspominałam ale od grudnia chodził za mną pomysł tatuażu.Decyzja przemyślana,nie ma to być coś co wpadło mi do głowy 2 miesiące temu czy dzień temu.Wiem że to na całe życie więc będzie to coś skromnego i w mało widocznym miejscu.Mam wybrany już szablon i dwa studia do wyboru,zgoda rodziców jest (w 70 %, bo oboje nie są tym faktem zachwyceni ) Miałam go robić wrzesień-październik,gdy już nie będzie tak gorąco ale porozmawiałam z Tatkiem i okazało się że może być problem ze zdawaniem do szkoły policyjnej.Zdania są podzielone jedni mówią że jeśli tatuaż nie wyraża żadnej przynależności  do subkultury i nie widać go z pod munduru to nie ma przeciwwskazań. Jedni radzą poczekać...ja zdecydowałam poczekać,dostanę się to dobrze zrobię go sobie,nie dostane się też go zrobię. Tak więc czekamy do maja ( papiery już w styczniu )

Bye bye kochani




Komentarze

  1. Tatuaż mówisz? Hmmm, cóż jeśli już to raczej u faceta (mój mąż ma)u kobiet nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny