Ostatni Dzien Wakacji

Jak sie czujecie???  Szczególnie Ci którzy w piątek dzielnie wstaną o 6:30  i pognają do budynku w którym przed najbliższe 10 miesięcy ( w moim wypadku już ciut mniej :) ) będą wylewać pot i łzy?? ( w moim przypadku pot i łzy x10 ) hihi 
  


Ostatnio czas spędzam na sprzątaniu,pielęgnowaniu i wychodzeniu z Mym oraz z Nimi :) 
 Wczoraj byliśmy na cudnym spacerku,na prawdę dobrze gdy czasami spędza się chwile Tylko Razem. W sobotę wypad na zakupyyyyyyyy :) Poluje na obraz z Moją Kochaną  Marilyn Monroe. 
Planujemy iść do kina na "Nie bój się ciemności" znaczy jestem zmuszona,bo ja już wiem że przez połowę filmu będę miała zasłonięte oczy,ale mój sie uparł :P 

 Chciałam wam pokazać pazurki jakie sobie dziś zrobiłam i troszkę sie rozpisać na temat kosmetyków :) 



Szampon z Sleek Line już na pewno zagości w mojej szafce z kosmetykami.

Na samym początku zapach troszkę mi sie nie podobał,ale teraz nawet za nim przepadam :) Włosy już po 2-3 użyciach są nawilżone ( moje były w najgorszym stadium suchości chyba ) jest wydajny i włosy nie przetłuszczają sie po nim tak szybko. Będę sie też starała aby moja skóra głowy sie nie przyzwyczaiła do tego szamponu dlatego będę od czasu do czasu używała innego szamponu. Ale ten  od dziś staje sie taką samą podstawą  jak odżywka do  włosów WAX :) 

  Nie wiem ile jeszcze razy powiem że ją uwielbiam i tylko ona potrafi w pełni odbudować moje włoski ale na pewno nie jest to ostatni raz :)

 Dużo razy miałam w ręce ulotki drogerii Natura ale niestety w pobliżu jej nie było. Gdy nareszcie wpadłam do tego sklepu zakupiłam oto: Puder matujący ( używam podkładu z Paese,dużym pędzlem nakładam odrobinę pudru aby się nie świecić ) Sypkie Cienie do  powiek,kolor biały i zielony,w pojemniczku jest ich straaaaasznie dużo i są pięknie napigmentowane,nie trzymają się jakoś niesamowicie długo ale jak dla mnie są w porządku. W ogóle firma My Secret ma produkty niskie cenowo ale są w porządku,polecam :) Mnóstwo informacji możecie znaleźć na DrogerieNatura   

CDN.

 PS. Dziś jest dzień bloga moje kochane :) Życzę wam wytrwałości w pisaniu i aby cały czas wasze blogi przynosiły wam mnóstwo radości i przyjemności :) Buziaczki Blogerki :)

 

Komentarze

  1. ja oglądałam złą kobietę i film taki średni no ale każdy ocenia indywidualnie;)ja jestem z tych co będą spędzać czas w budynkach LO ;/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny