Odżywki

Postanowiłam znów dać moim włoskom troszkę witamin i je podreperować :) Najpierw skoczyłam do fryzjera,ciut je podcięłam a potem do apteki po moją sprawdzoną odżywkę z WAX-a.Ale oprócz tego dziś do moich rąk wpadły nowe "specyfiki" mianowicie Szampon i Maska do włosów z Sleek Line.Wiem że widziałam ją w salonach fryzjerskich więc mam nadzieję że jest dobra,opinie na internecie też są pozytywne więc zaczynam kurację :) Tym bardziej że bez bicia sie przyznam że przez 2 miesiące,nie robiłam z włoskami nic aby je wzmocnić ( PRÓCZ ODŻYWEK W SPRAYU). A tym bardziej że jednak lubię je czasami wyprostować a one bardzo ciężko znoszą prostowanie (chociaż efekt jest ładny) uch...ale zakupiłam odżywki i jestem  z nich zadowolona :)





Moje ostatnio zakupione buty i torebeczka


Z dziś :) 

 

Komentarze

  1. ja moją kurację zacznę od zmiany prostownicy bo już mi włosy wyrywa..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny