Do Jutra :)

Kładę się właśnie spać bo muszę przezwyciężyć jutro rano moje przyzwyczajenie spania do 11-12...blech :) Rano wybrałam się na małe zakupki oto co mam : :)




 Na te stopki do balerinek polowałam bardzo dłuugo,szkoda że tak późno wpadły w moje ręce :)

 Wiecie że w tym banalnych słowach "cieszmy się z małych rzeczy bo, wzór na szczęście w nich zapisany jest" jest cholernie dużo sensu...jeśli człowiek cieszy się z każdej drobnostki jaką udaje mu się osiągnąć do osiąga "jakiś tam" stopień szczęścia....Mój stopień szczęścia obecnie jest wysoki :) Mam nadzieje że zostanie tak na dłuuugo :) 
 Trzymajcie za mnie kciuki kochane :* :* :* Całuje gorąco :*

Komentarze

  1. Te pierwsze buty są przesłodkie! Sama chciałam sobie takie kupić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. te spodenki jakby nie byly takie na koncu byly by fajne - moim zdaniem ;)
    skarpetki do balerinek widzialam wlasnie w kazdym sklepie ;) fajne sa

    OdpowiedzUsuń
  3. Balerinki są urocze :) A co do tekstu piosenki, jest w tym dużo prawdy. Właściwie cały przepis na szczęście.

    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stopki do balerinek kupuję już od dawna :) Już mam całkiem niezłą kolekcję. Ale ja głównie stawiam na koronkową górę przodu :)
    A te w zeberkę które kupiłaś są urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na moje rozdanie!!!!

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/2011/08/10-000-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny