aaaa odpoczynek

Troszkę się tu opuściłam co? Przez ten  tydzień który pracowałam,próbowałam wdrożyć się w pewien "tryb" życia,czyli wstawać o 7.30 i kłaść się nie później jak o 22. Udawało mi sie,ale wiązało sie to z tym że w pokoju miałam straszny burdel przez cały tydzień bo nawet nie miałam czasu posprzątać.
 Jeśli ktoś mi teraz powie że można połączyć ( w przyszłości) beztroskę z ogromem dorosłej odpowiedzialności to powiem że to mało wykonalne ale nie niemożliwe!!!! 
 Ostatnie Dni spędziłam na "ranczu" czyli w gronie rodzinnym mam pare zdjęć :)  
 Chciałam dodać ale niestety,coś nie idzie :)


Komentarze

  1. Widzę, że jesteś strasznie zabiegana, współczuję :(
    No i nie mogę doczekać się zdjęć z tego "ranczo", oby szło je jakoś wstawić.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na zdjecia xD

    U mnie NN http://gumijagoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny