Welcome Back

Na jakiś czas zniknęłam z internetu.Wszystko pousuwałam chociaż wiedziałam że pewnie tu wrócę,niestety ma się swoje przyzwyczajenia.Niektórzy twierdzą że to chore "chęć dzielenia się z innymi własnym życiem". Stwierdziłam że poczekam do urodzin i wrócę :) Tak więc we wtorek skończyłam 18 latek :)
 Mam stały,cudowny dostęp do neta więc ruszam pełną parą.
 18 lat to trochę za mało aby uważać się za osobę dorosłą,za mało aby podejmować decyzje które które odbiją się echem w Twojej przyszłości......ale "NIEWYBACZALNA KLĘSKA,NAJGORSZY BŁĄD JEST LEPSZY NIŻ NIE PODJĘCIE PRÓBY" Chirurdzy (oglądam wszystkie sezony od początku,piękne sentencje mają ) polecam ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny