Torba



 Zaraz muszę troszkę tu ogarnąć bo przychodzą do mnie dziewczynki na pazurki,pokaże wam efekty chyba już jutro ale to po południu bo rano tez mam następne dwie...tak więc roboty a roboty but I love it.
 Na prawdę myślę już o jesieni,dla mnie sierpień to już nie wakacje,ciągle buszuje po internecie za kupnem jakichś bucików,torby czy biżuterii...znalazłam parę rzeczy zaraz wam pokaże,zamówię je w przyszłym tygodniu (bo na weekendzie znów mam wesele i jest lekkie zmieszanie ;) )

 Balerinki do dreptania już po szkole ;)
  A Torba w 80% będzie to ta :
 


 Buziaczki,lecę podładować aparat

Komentarze

  1. ale świetne kolczyki, sama chciałabym takie kupić :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy... świetna ta torba a ma tez pasek na ramie? też właśnie poszukuję torby do szkoły i nie tylko ;) ale jakoś słabo mi to idzie ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma dopinany paseczek (też szukałam specialnie takiej z paskiem) :) jest urocza i praktyczna :) znalazłam na allegro :) chętnie prześlie Ci link :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo super to prześlij chyba znalazłam podobna torebkę no ale można porównać sobie sprzedających;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o te kolczyki są genialne :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny