Sobota!!!!!!



Czy wy też tak macie...że planujecie wszystko 3 tygodnie wcześniej...a tydzień przed nic nie robicie i budzicie się w dzień przed wszystkim???


 Taaa.....myślałam że brakuje mi tylko pary drobiazgów które dokupię jutro rano,okazało się że musiałam spisać listę żeby nie zapomnieć jutro!!!!


 Rano Ostrowiec,potem o 11 fryzjer a po przygotowania,na 2 mamy być na miejscu,nie wiem czy to możliwe.Chyba zostajemy na noc z Mym tak więc chyba w poniedziałek będę się leczyć :)


 PS. Do zrobienia mam jeszcze dziś pazurki (usypiam na stojąco)



Komentarze

  1. Ja robię listę co zabrać (gdziekolwiek jadę) sporo czasu wcześniej :D Mam takie zboczenie, żeby nic nie zapomnieć.

    Film był świetny! Właśnie się skończył, wow, do ostatniego momentu takie napięcie, że szok ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcie :)

    zapraszam do mnie , nowa notka :

    http://arynsa-arynsa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy to są dla mnie znośne tylko po prostownicy;p Jak ich nie wyprostuje wyglądam,jakby mi ktoś pudla posadził na głowie;p Ty masz za to fajny kolorek, to naturalny?

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tak mam z planowaniem...Świetna torba;)

    OdpowiedzUsuń
  5. twój blog nominowałam do One Lovely Blog Award, więcej info u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny