Przygotowania do Imprezy osiemnastkowej :)

12 lipca dzielna Justynka skończyła 18 lat :).......ha duma mnie rozpiera
 Imprezę robię w ten piątek i postaram się pokazać wam jak idą przygotowania :) i sam efekt końcowy.....
 Mieszkam w Domku,nie w bloku więc mam ten plus że mam takie "pomieszczenie" hahah które służy za wszystko więc postanowiłam je ogarnąć,przystroić jak należy i mam nadzieje że będzie to dobrze wyglądało.....

 Czy macie jakieś pomysły co do przybrania "sali" ??? podania jedzonka??? czekam na propozycje :)





PS. wiem że impreza w domu to niebezpieczna rzecz :) ale myślę że dam rade,mama pociesza mnie że ściany i tak są do malowania hahahah

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny