Prawie Gotowe ;)


 Po paru dniach można pokochać zamieszanie ;)
 Żarełko się robi,jutro wszystko trzeba "dopiąć" i będę już spokojna,bo jak na razie to mnie nerwy dosłownie zżerają. "rano" tak 12 godzina to dla mnie ranek,musiałam jeszcze jechać i kupić sobie jakąś bluzeczkę na jutro ;)





 Mam robione Dwa Torciki,jeden robi Mamci a drugi Ciocia... Mamci wygląda tak :










Jakość filmiku kiepska bo już nocka była jak nagrywałam :) i strasznie zmęczona :)


Buziaki dla wszystkich  : * Trzymajcie się :*

Komentarze

  1. Na pewno będą się bawić znakomicie, a sala wygląda naprawdę ładnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądze nic, bo mało co widzę - jeśli chodzi o filmik. Torcik jak na robiony własnoręcznie całkiem całkiem. Bluzka jak na jedno wyjście super, ale podejrzewam, ze te naszyjniki, czy jakby to inaczej nazwać długo nie przetrwają

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie Ci wyszło ;)

    A ta bluzeczka dośc fajna ;) .

    Za to tortwygląda bardzo apetycznie ;) .

    Udanej zabawy ;* !

    OdpowiedzUsuń
  4. udanej zabawy! :)
    i wszystkiego najlepszego. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna spódniczka :)
    Twoja nowa obserwatorka,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje zostałas nominowana przezmnie do one lovely blog award!!
    http://meduza123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi sie ten zestaw, pozdrawiam i zparaszam do sb :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny