Pogoda jest taka że moje optymistyczne myśli każą mi szukać już jakichś jesiennych bucików i ciuszków.Całymi dniami nie robię nic ciekawego,dochodzą do mnie nawet myśli żeby zabrać się za matme i biologie :) śmiejecie się teraz ale na  prawdę :) nie wiem co się dzieje....Co do Czytania SEKRETU.....nie chce go kończyć....sama  myśl że jeszcze go będę czytać napawa mnie czymś niezwykłym....obecnie podejście moje do tej książki jest Optymistyczne hahah...ostatnio to słowo za często gości w moim słowniku.... :)
 

Pokaże wam jakie śliczne kolczyki przywiozła mi siostrzyczka :)
 (uwielbiam takie piórka i wszelkie kolczyki którę są duże i w jakiś sposób sie wyróżniają z tymi trafiła w 10 )



 Buziaczki dla wszystkich :* Dziękuje Kochani za miłe komentarze które od was otrzymuje :*

Komentarze

  1. makijaż świetnie pasuję do kolczyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż :) Co do kolczyków to mogę powiedzieć tylko jedno: Zabójcze! :) chociaż ja pewnie nosiłabym tylko jeden ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny